一世等一聚.

寻君万里魂魄稀 风卷枯叶急
茫茫人间云归去 深山他年绿
一生一梦里 一琴一手曲
一日换一季 一世等一聚
想来风轻云起迟 笔落西山词
银发疏疏此一时 宫阙寒雨彼一时
锦缎波斯毯 红木薄日暖
抬手牵流岚 举步过忘川
倚门数千遍 邻家起炊烟
春近冰雪残 夏灯照夜船

Wednesday, March 27, 2013

Things went wrong.

I hope someone run me away from here. Things went wrong this holiday. I can't be optimistic.
Stupid life and parents never stop quarrel. Who knows that I'm really sad?  No one cares about my feeling and what I think. I don't want to choose or stand beside anyone. Why should i? I can't even do something good for myself, why should I do so for you? Even though you are my parents, I can't choose one of you. PLEASE don't force me to.

Damn shit.


……

三月假期是受诅咒的假期,允许我那么悲观地认为,那么迷信地相信。
我还爱你的,你怎么可以让我永远活在你的影子里悲伤难过?我知道我对你的爱卑微得让人瞧不起,但我这的爱过你。
你为什么总是形影不离?

shit
三月假期真的糟糕透了。从中二开始,每年的三月假期都是真的很糟糕。

……


我又从新找回了那种感觉,我对那些娇生惯养的孩子们的憎恨。就算心理不平衡了又怎样?你们有什么资格说我?


……

我不知道为什么会有人鼓励我们潮流。我就是反潮流,你看不顺眼给我滚地去啊。

……

I hate myself. I hate lackadaisical attitude. I'm sick of you, you guys never put effort for something but you get things good. Good act.
Should I quit? 

No comments: